GYIK

Kérdések:
1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
2. Hogyan történik a fizetés?
3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadása nélkül is?
4. Mennyire diszkrét a csomagolás?
5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
6. Milyen átvételi módok állnak rendelkezésre?
7. Mit tartalmaz a vételár?
8. Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?
9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
12. Mit jelent az árgarancia?
13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
14. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?
15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termék vételárát?
16. Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
17. Szeretnéd törölni a rendelésedet?


Válaszok:

1. Szeretnéd törölni a rendelésedet?


A megrendelések leadása a Szexáruház.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.szexaruhaz.hu webcímen, illetve személyesen (lásd 13. pontot).
Akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed, olyan egyszerű és gyors! Segítséget is adunk, hogy a rendelésed minél egyszerűbben leadhasd, ha kevésbé vagy jártas az online rendelések és webáruházból való vásárlás terén. Ez a videó röviden végigvezet azokon a lépéseken, ahogyan a kiválasztott terméktől eljutsz a rendelés elküldéséhez, gyorsan és egyszerűen.

 

2. Hogyan történik a fizetés?

Az aktuális fizetési módokhoz kattints ide!

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadása nélkül is?

Igen! Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 500 db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk, és a parkolás is egyszerű, valamint ingyenes!
A weboldalon található akciós árak kizárólag interneten leadott rendelés esetén érvényesek! Amennyiben láttál egy akciós terméket, és a boltban szeretnéd átvenni, abban az esetben add le a rendelésed online. A boltban csak teljes áras termékeket találsz!

Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16. (térkép)

Ügyfélszolgálat: H-P: 9:30-16:00
Tel.: 06-20-808-9009

4. Mennyire diszkrét a csomagolás?

100%-ban diszkrét csomagolás. A termékeket szabványos, légpárnás tasakba csomagoljuk és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá. A csomagjaink így néznek ki.

5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

A rendelés leadásától számítva 1-3 munkanapon belül megérkezik hozzád! A szállítás előtti napon e-mailben vagy sms-ben értesítünk a szállításról.

6. Milyen átvételi módok állnak rendelkezésre?


A szállítási információkért kattints ide!

7. Mit tartalmaz a vételár?


Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák. Nincsenek rejtett költségek.

8. Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?


Raktáron: a termék azonnal szállítható. Ha 17:00h-ig leadod rendelésed, akkor a következő munkanapon már kézhez is kaphatod!
Rendelhető: a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét, de minden terméknél jelezzük a teljesítés várható dátumát.

 

9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?


Vibrátorok:Fontos, hogy először próbáld ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Rakj bele elemet, és ellenőrizd a funkciókat. A termékek motorjai nem az emberi kéz erejére készültek, ezért ne szorítsd meg a forgó alkatrészeket.
Fehérneműk:  Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A Szexáruház.hu szexshopban forgalmazott termékek kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak.  Mérettáblázat itt nézhető meg.
Fontos: Fehérneműt csak anyaghiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem. Minden termékünk ftalát-mentes és megfelelnek az Európai Unió szabályainak.

 

10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

A „Kosár oldalon” található egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot, és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Bővebben >>

11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond! A rendszer automatikusan felajánlja az új jelszót, és elküldi e-mail címünkre. A felhasználónév az email címünk lesz.

 

12 Mit jelent az árgarancia?

100%-os árgaranciánknak köszönhetően a weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem érinti.

13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?

Nem. A kuponkódok kizárólag az online (bármilyen eszközön) leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva, sajnos telefonon leadott rendelésnél nem tudjuk biztosítani a kuponkódok beváltását. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak, sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.

14. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?

Igen, van rá lehetőség. Kérjük, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt.
Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted:  Webshop Logisztika Kft. 1097, Budapest, Ecseri út 14-16.
A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük, ezt vedd figyelembe!

15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontjaértelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szexáruház.hu-nál ez a gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

16. Hogyan tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?

Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, ezt megteheted az oldalunkon belépve saját felhasználói fiókodba.
A „Fiókom” menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra. 

 

17. Szeretnéd törölni a rendelésedet?

Rendelésed törlését legegyszerűbben a 'Tájékoztatás megrendelés állapotáról' tárgyú következő emailünkben az 'Igen, törlöm a rendelésemet!' linkre kattintva teheted meg.

 

Ha egyéb kérdésed lenne, kérünk, írd meg az info@szexaruhaz.hu–ra! Köszönjük!

Fel