Termék kategóriák Menü
0
Itt jársz: > >

GYIK

Kérdések:
1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
2. Hogyan történik a fizetés?
3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?
4. Mennyire diszkrét a csomagolás?
5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
6. Milyen átvételi módok állnak rendelkezésre?
7. Mit tartalmaz a vételár?
8. Mit jelent a termékeknél a "Raktáron" szó?
9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
12. Mit jelent az árgarancia?
13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?
15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termék vételárát?


Válaszok:

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

A megrendelések leadása a Szexáruház.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.szexaruhaz.hu webcímen, illetve személyesen (lásd 13. pontot).
Akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed , olyan egyszerű és gyors! Segítséget is adunk, hogy a rendelésed minél egyszerűbben leadhasd, ha kevésbé vagy jártas az online rendelések és webáruházból való vásárlás terén. A videó röviden végigvezet azokon a lépéseken, ahogyan a kiválasztott terméktől eljutsz a rendelés elküldéséhez, gyorsan és egyszerűen. (A videót kinagyíthatod a jobb alsó sarokban lévő négyzet segítségével, akkor jobban fogod látni.)

 

2. Hogyan történik a fizetés?

  • Utánvét - A megrendelő a termék átadásánál fizet a futárnak, a csomag átvétele után
  • Bankkártyával (OTP Simple)(MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadunk el)
  • Banki utalás (OTP Simple)  - saját számládról az OTP Simple-nek utalsz. A "Megrendelem" gomb megnyomása után emailben küldjük el az utalási adatokat
  • Készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyesen a boltunkban

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?

Igen! Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 500db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk és a parkolás is könnyű!

Nyitva tartás: H-P: 8:00-17:30h
Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16 (
térkép)
 

4. Mennyire diszkrét a csomagolás?

100%-ban diszkrét csomagolás. A termékeket szabványos légpárnás tasakba csomagoljuk és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá. A csomagjaink így néznek ki.

5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

A rendelés leadásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád! A szállítás előtti napon e-mailben vagy sms-ben értesítünk a szállításról.

6. Milyen átvételi módok állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

7. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák.

8. Mit jelent a termékeknél a "Raktáron" szó?

Raktáron:  a termék azonnal szállítható. Ha 16:00h-ig leadod rendelésed, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapod!
Rendelhető:  a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét.

9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?

Vibrátorok: Fontos hogy először próbáld ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Rakjuk bele elemet és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorja nem az emberi kéz erejére készültek ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket.

Fehérneműk:  Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A SzexÁruház.hu szexshopban forgalmazott termékek kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak.  Mérettáblázat itt nézhető meg.
Jó tudni: 
A fehérneműt csak anyag hiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem. Minden termékünk ftalát-mentes és megfelelnek az Európai Unió szabályainak.

10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

A "Kosár oldalon" található egy kuponkód mező és oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Bővebben >>

11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond! A rendszer automatikusan felajánlja az új jelszót és elküldi email címünkre. A felhasználó név az email címünk lesz.

12. Mit jelent az árgarancia?

100%-os ár garanciánknak köszönhetően a weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem érinti.

13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?


A kuponkódok kizárólag az interneten leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva, sajnos telefonon nem tudjuk biztosítani a kuponkódok beváltását. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak, sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.

14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

Igen van rá lehetőség. Kérjük mielőtt visszaküldöd a terméket győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi   linken  található nyomtatványt.
Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted:  1097, Budapest, Ecseri út 14-16.
A csere és a visszavételi feltételekről bővebben  itt olvashatsz . Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük ezt vedd figyelembe!

15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a webáruház köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.  A Szexáruház.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

Ha egyéb kérdésed lenne, kérünk írd meg az info@szexaruhaz.hu–ra! Köszönjük!