Weboldalunk használatával jóváhagyod hogy személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében a www.szexaruhaz.hu webáruház cookie-t alkalmazzon.​
Termék kategóriák Menü

GYIK

Kérdések:
1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
2. Hogyan történik a fizetés?
3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?
4. Mennyire diszkrét a csomagolás?
5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
6. Milyen átvételi módok állnak rendelkezésre?
7. Mit tartalmaz a vételár?
8. Mit jelent a termékeknél a "Raktáron" szó?
9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
12. Mit jelent az árgarancia?
13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?
15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termék vételárát?
16. 
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?


Válaszok:

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

A megrendelések leadása a Szexáruház.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.szexaruhaz.hu webcímen, illetve személyesen (lásd 13. pontot).
Akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed , olyan egyszerű és gyors! Segítséget is adunk, hogy a rendelésed minél egyszerűbben leadhasd, ha kevésbé vagy jártas az online rendelések és webáruházból való vásárlás terén. A videó röviden végigvezet azokon a lépéseken, ahogyan a kiválasztott terméktől eljutsz a rendelés elküldéséhez, gyorsan és egyszerűen. 

 

2. Hogyan történik a fizetés?

Az aktuális fizetési módokhoz kattints ide!
 

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?

Igen! Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 500db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk és a parkolás is könnyű!
A weboldalon található akciós árak kizárólag interneten leadott rendelés esetén érvényesek! Amennyiben láttál egy akciós terméket és a boltban szeretnéd átvenni, abban az esetben add le a rendelésed online. A boltban csak teljes áras termékeket találsz!

Bolt Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00h
Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16 (
térkép)

Ügyfélszolgálat: H-P: 7:30-16:00h
Tel.: 0620-808-9009

4. Mennyire diszkrét a csomagolás?

100%-ban diszkrét csomagolás. A termékeket szabványos légpárnás tasakba csomagoljuk és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá. A csomagjaink így néznek ki.

5. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

A rendelés leadásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád! A szállítás előtti napon e-mailben vagy sms-ben értesítünk a szállításról.

6. Milyen átvételi módok állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

7. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák.

8. Mit jelent a termékeknél a "Raktáron" szó?

Raktáron:  a termék azonnal szállítható. Ha 16:15h-ig leadod rendelésed, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapod!
Rendelhető:  a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét.

9. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?

Vibrátorok: Fontos hogy először próbáld ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Rakjuk bele elemet és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorja nem az emberi kéz erejére készültek ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket.

Fehérneműk:  Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A SzexÁruház.hu szexshopban forgalmazott termékek kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak.  Mérettáblázat itt nézhető meg.
Jó tudni: 
A fehérneműt csak anyag hiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem. Minden termékünk ftalát-mentes és megfelelnek az Európai Unió szabályainak.

10. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

A "Kosár oldalon" található egy kuponkód mező és oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Bővebben >>

11. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond! A rendszer automatikusan felajánlja az új jelszót és elküldi email címünkre. A felhasználó név az email címünk lesz.

12. Mit jelent az árgarancia?

100%-os ár garanciánknak köszönhetően a weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem érinti.

13. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?


A kuponkódok kizárólag az interneten leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva, sajnos telefonon nem tudjuk biztosítani a kuponkódok beváltását. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak, sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.

14. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

Igen van rá lehetőség. Kérjük mielőtt visszaküldöd a terméket győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi   linken  található nyomtatványt.
Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted:  1097, Budapest, Ecseri út 14-16.
A csere és a visszavételi feltételekről bővebben  itt olvashatsz . Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük ezt vedd figyelembe!

15. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szexáruház.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

16. Hogyan tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?

Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, abban az esetben ezt megteheted az oldalra belépve saját felhasználói fiókodba.
A "Fiókom" menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra. 

Ha egyéb kérdésed lenne, kérünk írd meg az info@szexaruhaz.hu–ra! Köszönjük!

Miért tőlünk?

Szolgáltatásokamelyeket a termékek mellé adunk

  • 24h órás szállítás
  • 30 napos elállás a bontatlan termékekre
  • 1 év garancia
  • 40.000db termék raktáron
  • Ingyenes szállítás (12.000 Ft felett)
  • Segítő ügyfélszolgálat
  • Profi diszkréció
  • Bankkártyás fizetés
  • Átvevő pontok és csomagautomaták
  • Hűségpont
  • Biztonság (már 10 éve a piacon, több 100 ezer sikeresen kézbesített rendeléssel)